לוגו לידבוק בניית אתרים לעסקים Leadbook משרד פרסום לוגו

בניית חנות וירטואלית וורדפרס

בניית חנות וירטואלית וורדפרס

בניית

דפוס הקניות באינטרנט הגיע לרמות מאוד גדולות מתחילתו. כיום יש מספר רב של אתרים בתעשייה וארגוני מסחר אלקטרוני כגון אמזון, Flipkart ועוד..

אך אין דרישה שתתגבר על נוכחותם. אתה יכול להרכיב נוכחות משלך ומסחר אלקטרוני על ידי שליחת החנות מבוססת האינטרנט שלך עם WooCommerce ו- WordPress ביחד.
עדיין יש המון דברים שלא ניתן למצוא בשוק המסחר האלקטרוני הזה והסטארטאפ שלך יכול להפוך לשם הגדול הבא בתעשייה זו במידה והמתחרים שלך לא שם באופן מלא ומדויק.

אתה יכול להחזיק חנות ענקית מבוססת אינטרנט עם כל זה למכור בה או שאתה יכול לבלות זמן משמעותי במספר קבוע מראש של פריטים כמו גאדג'טים, ספרים או רהיטים לעשות שם הגון באזור זה ולאחר מכן להמשיך לעבר הימורים גדולים יותר.
הבחירה כיצד לתחזק את העסק שלך תלויה בסופו של דבר בך. אני כאן כדי לכוון אותך ולהפוך את המיומנות המיוחדת לפשוטה עבורך.

עובדות עסקיות מקוונות:

בחרת להיכנס לתעשייה המעניינת של מסחר אלקטרוני, אז הנה כמה מציאויות בסיסיות רק כדי להגדיר את הדברים בהקשר עבורך.

בשנת 2017, כ-55% מהקניות ברחבי העולם נעשו באינטרנט דרך אתר או אפליקציה רב-תכליתית.
70% מההזמנות הללו הושלמו באמצעות טלפונים סלולריים כמו סמארטפונים וטאבלטים.
90% מהלקוחות באינטרנט מושפעים מפוסטים ומבצעים בידור וירטואליים.
(מקור: E Fundamental)
המציאות הזו מספקת לך תמונה סבירה של היכן נותרה תעשיית המסחר האלקטרוני נכון לעכשיו ומה כרוך העתיד שלה. המספרים הללו גבוהים נכון לעכשיו, לפי כלל עולמי, והם בעלייה של גוליית.

לטפח את החנות המקוונת שלך עם WordPress

יצירת אתרים תוך שימוש בשלבים בניהול עצמי כמו וורדפרס היא באמת נבונה לעסקים חדשים. זוהי בחירה סבירה לייצר את האתר הבסיסי שלך, מכיוון שהוא יכול להתמודד עם כל אחד מהמרכיבים של החנות מבוססת האינטרנט שלך שעובדת לחלוטין ללא מאמץ. באופן דומה, זה נותן אפשרויות מתכווננות רבות בתוכניות ודגשים שאתה יכול לבחור מהם.


WooCommerce הוא מודול המשמש להוספת דגשים הקשורים למסחר אלקטרוני לאתר חנות מבוסס אינטרנט. זהו שלב קוד פתוח המשמש לתכנון הדגשים של דפי האינטרנט שלך ודפים שהם בסיסיים לעבודה של אתר המסחר האלקטרוני שלך.

לקריאה נרחבת אודות בניית חנות וירטואלית הכנסו לעמוד

זה נחשב בפער גדול לתשובה החינמית הטובה ביותר לעזרה בהדגשת אתר המסחר האלקטרוני שלך. מודול זה נעשה כך שהוא נוטה להיות מותקן ללא מאמץ בקודי האתר הקודמים שלך, כמעט ללא שגיאות או טעויות. הם מתוכננים אך ורק כדי לבנות את התועלת של אתר החנות המבוסס על האינטרנט שלך.

היתרונות של בניית חנות מבוססת אינטרנט עם WooCommerce:
זה בחינם אז אתה לא צריך לשלם שום דבר עבור המודולים האלה.
התקדמות WooCommerce היא הגמישה ביותר וכוללת בחירה עשירה במודולים.
זה קוד פתוח, מה שהופך אותו להתאמה עמוקה לצרכים האישיים.


הסידור מהיר ופשוט לעבודה, כך שלא צריך לטרוח עם מהנדס כדי להציג אותו.
אתה לא צריך להפעיל שום שיפור להרכב האינטרנט הנוכחי שלך או ליכולות. מודול WooCommerce בר קיימא עם כל הנושאים השוטפים של וורדפרס.

חנות מבוססת אינטרנט עם WooCommerce

בהנחה שאתה בוחר בהתקדמות WooCommerce, תוכל להיות לך חנות מבוססת אינטרנט שיכולה למכור הכל, בין אם זה פריטים אמיתיים כמו נעליים, בגדים, גאדג'טים וכדומה או פריטים ממוחשבים כמו תכנות, ספרים אלקטרוניים, מסגרות הפעלה וכו'.
מלבד פריטים אתה יכול גם למכור מנהלים, חברות ומינויים וכל מה שאתה יכול בעצם. כל מה שניתן למכור בפועל בחנות, ניתן למכור בחנות מבוססת אינטרנט עם WooCommerce.


אעזור לך לראות באופן שיטתי כיצד ליצור חנות מבוססת אינטרנט משלך באמצעות מודול הקידום של וורדפרס ו-WooCommerce. יש הרבה שלבים מפורטים שיש לקחת בחשבון שלא מציאותיים להבין אותם בבלוג אחד אז הנה תכוונו בצורה חיונית שלא תעשה לכם אי סדר ותראה לכם את השיטה הכי פחות מורכבת ליצירת משלכם אתר מסחר אלקטרוני.

השלבים בבניית אתר מסחר אלקטרוני

  1. שם דומיין ואחסון ב-WooCommerce
    שם דומיין הוא השם שאתה רוכש לפני המרחב שיהפוך אותו לכתובת אינטרנט. זהו המיקום הייחודי של האתר שלך באינטרנט המספק ללקוחות מחשבה קפדנית על מה לחפש כדי להגיע לאתר שלך. שם החנות שלך נגרר על ידי co.il או .com או אזור אחר.
    ישנן שתי דרכים חיוניות לקבל שם חלל ולהנחות אינטרנט. אולי אתה הולך על הנחיה מסורה או הנחיה משותפת. לשתי הבחירות הללו יש יתרונות משלהן והנחישות צריכה להסתיים על ידי הנטייה שלך ואשר מקיימת את תוכנית הפעולה שלך.
  2. התקינו את וורדפרס על שטח האחסון
    זה לא ממש בעייתי כמו שזה עשוי להיראות. אתה באמת רוצה ללכת ללוח הלקוחות המארח שלך, שם באופן מעניין אתה באמת רוצה לתת אישור לניהול המקל על ידי הקשה על האישור חיבור שנשלח ממך בכתובת הדוא"ל הרשומה שלך.
    בכל פעם שנכנסת ללוח הלקוחות הסתכל למטה עד שתראה את כפתור "הצג את וורדפרס". לחץ על הכפתור הזה ופעל לפי ההנחיות שניתנו לך משם והלאה. כל המחזור הוא מאוד פשוט ומובן בהתקדמות מוגדרת.
    כרגע תקבל אתר ברור. אתה יכול לראות את האתר בעצם על ידי מעבר לשם האזור שלך. התחבר לעצמך כמנהל באתר על ידי מעבר למסך הכניסה.
  1. הוספה והתקנת התוסף WooCommerce לחנות
    השלמת באופן יזום חלק מהעבודה לפתיחת החנות מבוססת האינטרנט שלך עם WooCommerce. כעת כדי להציג את מודול היסוד של המסחר האלקטרוני, פשוט עבור אל לוח המחוונים של וורדפרס, ולאחר מכן, בשלב זה, בחר "מודולים" ובחר "הוסף חדש". הקלד "woocommerce" בשדה הציד בפינה הימנית העליונה של החלון. התוצאה העיקרית תהיה מודול WooCommerce.
    לתוצאה של המודול יצורף כפתור היכרות. לחץ על כפתור "הצג עכשיו". לאחר מספר רגעים, הטקסט על הכפתור ישתנה ל"התחל"; לחץ על הלחצן "Enact".
    כל מה שמכאן ואילך פשוט. חלון קפיצי קטן יבקש ממך להמשיך, לחץ על הלחצן "אנחנו צריכים ללכת!" כפתור כדי להמשיך.
    יש כמה דפים משמעותיים באמת שצריך לעבור אליהם, לגרום לאתר שלך לעבוד כראוי. הדברים האלה יסתיימו על ידי אשף WooCommerce, אתה פשוט צריך ללחוץ להמשיך וליצור כל אחד מהעמודים האלה.
    הדפים שצריך לעשות הם:

חנות, שבה יוצגו הפריטים שלך.
משאית, שבה הלקוחות יוסיפו כל אחד מהפריטים שהם בוחרים לרכוש.
Checkout, שבו הלקוחות בוחרים את אסטרטגיית השינוע והתשלומים.
החשבון שלי, זה יהיה דף מותאם אישית לכל לקוח שנרשם, שבו הם יכולים לסנן תרגילים ולבצע קנייה מהירה יותר על ידי מסירת נתונים חיוניים פעם אחת. אז הם לא צריכים לסיים את כל הנתונים עבור כל בקשה אחרת.
זה סוגר את החלק ההקמה של מודול WooCommerce. בשלב הבא אתה באמת רוצה לבחור נושא מותאם אישית לאתר שלך.

  1. בחר ערכת נושא שמתאים לחנות המקוונת שלך
    בחירת נושא יוצא דופן לפי טעמכם והתכנית המייצגת את ההחלטה וההנחיות של הארגון שלכם חשובה ביותר כדי ליצור דמות יוצאת דופן. לעסקים חדשים שאין להם כל כך הרבה כסף לבזבז על תוכנית מותאמת אישית, וורדפרס נותנת הבדלים מותאמים בתוכנית ובתמהיל מגוון עבור האתר שלך.
    כמו כן, אתה יכול לבחור נושא שעובד לאור מודול WooCommerce כך שהוא יעבוד ללא רבב. יתכן מאוד שיש לך כרגע נושא לפני הוספת מודול WooCommerce. אינך צריך להילחץ מכיוון שמודולים של WooCommerce הם ברובם קיימא עם כל אחד מהנושאים, ובכל זאת אתה יכול ללא הרבה מתיחה לשנות את מראה האתר שלך לפי מודול זה.
  2. הוסף מוצרים בחנות המקוונת שלך
    הגענו להתקדמות האחרונה של שליחת סמכותיות של החנות מבוססת האינטרנט שלך עם WooCommerce. הדבר הבסיסי ביותר שיש בחנות מבוססת אינטרנט הוא הפריטים שהיא מוכרת. אז כרגע אנחנו מוסיפים פריטים לאתר שלך.
    עבור ללוח המחוונים שלך ובחר "פריטים". בנוסף, לחץ על הבחירה "הוסף מוצר". החלון הבא שתראה הוא מסך שינוי החומר. כאן אתה ממלא כל אחת מהתובנות לגבי הפריט שאתה מוסיף לאתר שלך.
בניית חנות עם WordPress
בניית חנות עם WordPress

תוספים והרחבות לאתר WooCommerce

יש מספר עצום שאתה יכול להוסיף עם מודול WooCommerce. שפע ההרחבות הזה מועיל בצורה יוצאת דופן מכיוון שהן מגדילות את פעולת האתר שלך והן פשוטות מאוד להצגה. ההרחבות האהובות ביותר הן ההרחבות שבוצעו פעם או אושרו על ידי קבוצת WooCommerce. חלק מההגדלות שאושרו רשמית הן כניסות לתשלומים, אספקת הרחבות, הגדלות הזמנות, הרחבות הנהלת חשבונות וכן הלאה.


זה לא חשוב שיהיו לך מספר גדול כזה של הרחבות והאתר שלך יעבוד יותר ממצוין בלעדיהם, אולם בהנחה שאתה באמת צריך את ההגדלות הללו מבלי לשלם כסף נוסף, יש מספר גדול שתוכל להוריד בסיווג החינמי.

אהבתם מה שקראתם? שתפו את הפוסט:

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב telegram
Telegram

משרד פרסום ובניית אתרים לעסקים