לוגו לידבוק בניית אתרים לעסקים Leadbook משרד פרסום לוגו

בניית חנות מקוונת

בניית חנות מקוונת

כיום המון בעלי עסקים עוברים למכירת המוצרים שלהם באופן מקוון ובשנים האחרונות במיוחד לאחר הקורונה עסקים רבים הבינו שלמכור באינטרנט באמצעות משלוחים זוהי דרך טובה להשאיר את העסק על פעיל.

ליווינו במהלך הקורונה ולפניה עסקים רבים עם כניסתם לעולם האינטרנט, ביצענו עבורם בניית חנות מקוונת ועזרנו להם להגדיל את מחזור המכירות של העסק.

חלק מהעסקים גילו את הפוטנציאל הטמון באינטרנט ושבעזרת בניית חנות באינטרנט, ניתן להגיע לאלפי לקוחות חדשים שמעוניינים במוצר מידי יום!

אם מבינים את המשמעות של הדבר, זה אומר שאין צורך בחנות פיזית, לא צריך לשלם שכירות, חשמל ומים כאשר אתה מוכר דרך האינטרנט ומספק את המוצרים בעזרת חברת משלוח.

עסקים אשר מגלים פוטנציאל זה בדרך כלל משקיעים לאט לאט יותר תקציב פרסום באינטרנט ומגלים שמהאינטרנט זה הרבה יותר קל למכור.

בניית חנות באינטרנט
בניית חנות באינטרנט

בניית חנות וירטואלית באינטרנט

חנות וירטואלית באינטרנט ניתן לבנון בכמה דרכים, האפשרות הראשונה והמומלצת היא בניית חנות וורדפרס, בעזרת וורדפרס תוכלו להתקין תוסף אשר נקרא Woocommerce, ווקומרס הוא תוסף עבור וורדפרס אשר מוסיף לחנות עמודי מכירה, עמוד תשלום, עמוד צ'אק אווט, קופונים, הזמנות, תנאי תשלום ובעצם כל מה שצריך על מנת לבצע בניית חנות וירטואלית באינטרנט.

תוסף זה הינו חינם, כמו המון תוספים בוורדפרס שעוזרים לוורדפרס להפוך לפלטפורמה הטובה ביותר והמומלצת ביותר על ידי בוני אתרים שונים מהסיבה היא שבוורדפרס ניתן להשיג כל מה שצריך מבלי לבצע תיכנות מורכב.

רוב הדברים שאנחנו צריכים באתר כבר יהיו שם או שבאמצעות פלאגינים (תוספים חיצוניים) יהיה ניתן להשיג אותם.

במידה ולא, מכיוון שוורדפרס הינו אתר עם קוד פתוח, ניתן לכתוב קוד במיוחד לצורך של העסק לתוך וורדפרס ומה שזה אומר בקצרה, בוורדפרס ניתן לבצע כל בניית חנות וירטואלית ללא בעיה!

כמו כן, יש עסקים אשר פונים לפטפורמות שונות כגון WiX (וויקס), Shopify (שופיפי), מג'נטו ועוד.

לכל פלטפורמה יש את היתרונות והחסרונות אך עדיין לוורדפרס יש את כל מה שצריך, נוחה לשימוש והכי חשוב בעלת קהילה ענקית ברחבי העולם אשר מתפתחת מיום ליום בצורה מסחררת!

במידה ואתם רוצים לקרוא עוד אודות השירות שלנו לחצו כאן וכנסו לעמוד בניית חנות וירטואלית.

בניית חנות וירטואלית באינטרנט
בניית חנות וירטואלית באינטרנט

קידום אתרי חנות

אם כבר יש לכם אתר חנות באינטרנט ואתם מעוניינים רק לבצע קידום לחנות שלכם ו\או ניהול האתר אשר כולל הזנת תוכן, העלאת מוצרים חדשים וטיפול בצ'אט אונליין עם לקוחותיכם באתר בעזרת לידבוק תוכלו לקבל שירות בדיוק לדברים האלה!

קידום אתרי חנות מתחיל קודם כל מבפנים, מה זה אומר?

בשביל שחנות וירטואלית באינטרנט תמכור הרבה ותהיה בעל ערך המרה גבוהה (כמות הנכנסים לעומת כמות הקונים), צריך לבצע מספר דברים במקביל.

כגון, בניית האתר בצורה אופטימלית לקהל היעד שלכם (חווית משתמש UX/UI).

כאשר בונים אתר חנות, בודקים מי הלקוחות אשר יהיו באתר, לאיזה קהל האתר מכוון ובכך נוכל לבנות את האתר בצורה הטובה ביותר עבורם.

לאחר הבניה, נעלה מוצרים לאתר עם תוכן איכותי, תיאור, מחירים ונספק תשובות לשאלות ולחששות של הלקוחות ובכך מעלים את הסיכוי שיקנו דווקא אצלנו.

לדוגמא, אם לא מצוין על המוצר אם יש משלוח או אין, הלקוח לא יוכל לדעת אם מגיעים עד אליו וכדומה.

כמו כן, דבר מאוד חשוב הוא רענון האתר, אם תכנסו לאתר חנות ותראו שם באנר שרשום בו "חג שמח" ואתם יודעים שהחג היה לפני חודש וחצי – חודשיים, סביר להניח שתחשבו שהאתר לא מושקע, אין מי שמנהל אותו ואין מי שמעדכן אותו.

דבר אשר יוריד את ערך ההמרה בעשרות אחוזים.

לכן, לפני שעושים קמפיין פרסום בשביל קידום אתרי חנות, חייב לוודא שהכל עובד כמו שצריך!

במידה ויש לכם אתר אינטרנט, ואתם סבורים שהכל מוכן אתם יכולים לקרוא אודות ניהול קמפיין בפייסבוק ו\או קידום ממומן בגוגל.

עיצוב אתר חנות

בעידן של היום, המון בעלי עסקים בונים או בנו אתרי אינטרנט מכירתיים לעסק שלהם אך תמיד יש את אלו שיהיו הכי טובים, הכי מוכרים והכי מושכים.

ולמה כל זה קורה בעצם?

עיצוב אתר חנות הוא חלק חשוב מאוד מהם אבל קחו בחשבון גם את מה שכתבנו בכותרת הקודמת של קידום אתרי חנות תדעו בדיוק על מה מדובר.

עיצוב אתר חנות מהווה חלק קריטי בהצלחה של האתר.

עיצוב אתרי אינטרנט ללא קשר לחנויות התקדם בשנים האחרונות בהמון היבטים.

ניתן להיכנס לאתרים, לראות סרטוני וידאו, תמונות, גלריות, אפקטים וכדומה.

היום ניתן להעביר לגולש באתר כל כך הרבה במידע בזמן כל כך קצר וזה נותן לנו יתרון ענק על המתחרים שיש להם אתר מיושן ללא תמונות \ לינקים שבורים \ תמונות שבורות כפתורים שלא עובדים וכדומה.

אתר כזה לא רק סובל מאחוזי המרה נמוכים מאוד, סביר להניח שלקוחות לא מצליחים לגלוש באופן תקין בין אם זה במחשב נייח או נייד ופשוט מוותרים על האתר ועוברים למתחרה.

אז תארו לכם שאתם נכנסים לאתר עבור מוצרי תינוקות, כל האתר צבעוני, מזמין, ונותן לכם הרגשה שהגעתם למקום הנכון.

זה בדיוק מה שאנחנו רוצים להשיג על מנת להצליח, שבעזרת עיצוב אתר חנות נוכל לתת ללקוח להרגיש שהוא במקום הנכון, להנות ממחירים אטרקטיביים, מבצעים עם באנרים ומידע עדכני ומקצועי (חג שמתקרב וכו'

עיצוב אתר חנות
עיצוב אתר חנות

בניית חנות woocommerce

Woocommerce הינו פלאגין (תוסף) עבור מערכת WordPress (וורדפרס), אנו במשרד פרסום לידבוק משתמשים מערכת זו על מנת לבנות ללקוחותינו את החנויות המובילות ביותר באינטרנט.

עם ניסיון של שנים רבות בבניית חנויות אלקטרוניות מתקדמום באמצעות Woocommerce, אנו מבטיחים שנוכל לבנות עבורכם את האתר הטוב ביותר ובמחיר הטוב ביותר!

ההיתרונות של ווקומרס גדולות, מכיוון שהוא תוסף של וורדפרס, הוא מקבל תמיכה לאלפי פלאגינים (תוספים) נוספים אשר אפילו משפרים את הווקומרס בעשרות אחוזים!

כמעט כל דבר שתרצו אפשר לעשות בעזרת תוספים נוספים.

לוורדפרס יש קהילה ענקית, אם לא הכי גדולה בקרב בוני האתרים, ודבר זה מאפשר לגולשים אחרים לפתח תוספים בעצמם ולשפר את המערכת שלנו בכל יום ויום.

אם הגעתם לעמוד זה ואתם רוצים לברר אודות בניית חנות Woocommerce חברתנו מתמחה בדיוק בזה ונשמח לתת לכם את ההצעה הטובה ביותר.

צרו איתנו קשר לפרטים נוספים

בניית אתרי מכירה באינטרנט

להלן כמה חנויות אלקטרוניות שנבנו בחברת ליד בוק עבור עסקים שונים.

אתרים אלו מובילים בתחומם ובאתרים יש מערכות ותוספים אשר הופכים את החנות למכונת מכירות עבור העסק.

גם אתם יכולים להנות מאתר חנות עם עיצוב מרהיב במחיר הטוב ביותר עוד היום.

בניית אתרי מכירה באינטרנט משרד פרסום לידבוק
בניית אתרי מכירה באינטרנט משרד פרסום לידבוק
עיצוב אתר חנות
עיצוב אתר חנות
בניית אתרי אינטרנט וורדפרס
בניית אתרי אינטרנט וורדפרס

אהבתם מה שקראתם? שתפו את הפוסט:

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב telegram
Telegram

משרד פרסום ובניית אתרים לעסקים